Статті Конституція України та глобальні світові процеси Питання удосконалення Конституції України Берназюк Я.О. Конституційні процеси в країнах Європи: загрози та виклики для України КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОГО СУДУ ЯК СУДУ ПРАВА Умови прийнятності конституційних скарг: законодавче врегулювання та практика Конституційного Суду України Конституційні гарантії виконання судового рішення в адміністративному процесі Концепція інтересу в конституційному праві: до питання розуміння понять “суспільний інтерес” та “особливе суспільне значення” в провадженнях за конституційними скаргами Застосування судами положень Конституції України як норм прямої дії та право на перегляд судового рішення за наслідками встановлення конституційності закону, іншого правового акта чи їх окремих положень як засіб захисту основних прав і свобод ЮРИДИЧНО ЗНАЧУЩІ НАСЛІДКИ РІШЕНЬ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ Конституційне провадження як підстава для зупинення та закриття провадження у справі Перевірка судами загальної юрисдикції конституційності законів України як проміжна форма конституційного контролю (у контексті права особи на конституційну скаргу) Короткі відомості про проведені літні школи «Верховенство права і конституціоналізм» ДОКТРИНА ‘INHERENT POWERS’: КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВЕ ПРОТИРІЧЧЯ vs. НЕВІД’ЄМНА ПРАВОВА ТРАДИЦІЯ? (НА ПРИКЛАДІ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ США) Конституціоналізація публічних фінансів як засіб оптимізації системи фінансового права Поняття та форми конституціоналізації правового регулювання публічних фінансів Поняття та місце правових позицій у структурі актів Конституційного Суду України Офіційна конституційна доктрина фінансового права Конституційна модель взаємозв’язку прав індивідів на публічні фінанси та повноважень інститутів публічної влади Податок як об’єкт конституційного регулювання Предмет регулювання постсоціалістичної конституції Конституційна природа закону про Державний бюджет України Правове регулювання публічних фінансів в конституціях інструментальної ліберально-капіталістичної асоціальної моделі обмежено демократичного характеру Публічні фінанси як об’єкт правового регулювання конституцій інструментальної із соціальними елементами ліберально-капіталістичної моделі «‹678910›»