Публікації та інтерв’ю Руслан Стефанчук: Народовладдю в Україні бути Влада народу, або Референдум як спосіб зняти відповідальність Депутатський мандат: забрати не можна залишити Україна без Парламенту: які ризики закладено в законопроєкті №1017 COVID-19 руйнує всі основи. Чи можуть депутати працювати в режимі онлайн? Чи є конституційним предмет всеукраїнського референдуму відповідно до законопроекту №3612? Місцеві референдуми як інструмент самоврядування: бути чи не бути? Ян Берназюк: Категорія «якість закону» як складова принципу верховенства права та гарантія застосування судом найбільш сприятливого для особи тлумачення закону Окрема думка судді КАС Верховного Суду Желтобрюх І.Л. у справі № 9901/689/18 Порядок виконання рішення Другого сенату КСУ від 04 вересня 2019 року № 6-р(ІІ)/2019 Переклад висновків Венеційської комісії: Що? Де? Коли? Чи може кримчанин стати Президентом РФ? “Антиколомойський закон”: конституційність всупереч популізму Які кадрові повноваження має Президент України? Правовий статус Лукашенка в Республіці Білорусь Законопроєкт про всеукраїнський референдум №3612 очима Венеційської комісії Чи відповідає Конституції України Вищий антикорупційний суд? Марина Ставнійчук: ініційоване Президентом опитування нелегітимне і більше схоже на передвиборчу агітацію Шостий апеляційний адміністративний суд визнав неконституційною статтю 87-1 Закону “Про державну службу” Голова комітету НААУ з питань верховенства права М.Ставнійчук: «Попри демонстрацію так званих реформаторських кроків, судова влада в Україні перебуває в кризовому стані» Конституційний контроль за нечинними і зміненими законами (Конституційний Суд Литви) Право на подачу конституційної скарги юридичною особою публічного права (Конституційний Трибунал Польщі) Володимир Зеленський і міфологія Будапештського меморандуму «‹6789›